Re: Dostęp do Administratora?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:02:04 MET DST

Dariusz Kiszkiel log:
> Michal Biek <mb@2.pl.invalid> wrote in message
> Fajnie... A jak nie zabezpieczył? To dlaczego miałby się Tomek litować?

Miło, że jesteś....właśnie w tym sęk.
Ja zakładam: Pytający chce shaqować cudzy PC;-)
Tomek IMHO, że zapomiał/zgubił własne admpasswd:-)
Ponieważ z Pytania <Info> nie wynika o co faktycznie loto (w kazym razie ja
nie jestem przekonany) i jaka jest konfiguracja obie opcje IMHO są
dyskusyjnie tu dozwolone.
AFAIK z podpowiadaniem to jest czasami różnie i podłużnie. Jednemu pomoże,
drugiemu zaszkodzić może...

--
No może jak bananów trochę skonsumuje to będzie lżej...