Windows 2000 kontra poprawki.

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 16:12:51 MET DST

Zainstalowałem Windows 2000, potem jak Bozia kazała od razu SP4,
odpaliłem Windows Update i znalazł tylko 3 poprawki - właściwie nie
poprawki tylko dodatkowe funkcjonalności. To normalne? Spodziewałem się
tuzinu hotfiksów, bo dla Windows 2000 sporo tego było? Jak wymusić aby
zainstalowało się wszystko na bierząco? Bo na razie nie mam pomysłu - WU
pokazuje, że jest wsio ale coś mi się wierzyć nie chce.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )