Re: OT Re: Kopia dysku jeden do jeden

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 13:52:08 MET DST

PAndy log:
[...]
> No tylko czekalem, wszelkie zastrzezenia wysylaj na adres:
> William.H.Gates@Microsoft.com
> Nie wiem czemu, nei pytaj sie mnie na niektore posty OE reaguje wlasnie
> tak,
> a nie mam zadnej frajdy we wpisywaniu kilkudziesieciu znakow komentarza.
> I nie mam technicznej mozliwosci zastosowania innego czytnika newsow choc
> wkurza mnie to tak samo jak innych.
> Jestem przekonany ze skoror 99% newsow jest poprawnie cytowanych to ten 1%
> to nie blad OE ale problem autora postu.
[...]
A ja nie wiem dlaczego "pierniczysz" jak ten "kierowca w kaftanie" z TV ?;-)
...bo IMHO obydwa jesteście L... względem konfiguracji czytnika.
Ze względu na ortodoksyjny sposób potraktowania mojej (skromnej) uwagi
pozostawiam Twoje Re/msg ocenie (re)publiki:-)

--
Złej baletnicy rąbek przy spódnicy...!