Re: OT Re: Kopia dysku jeden do jeden

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 09:08:12 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:ded9iu$l37$1@opal.icpnet.pl...
> PAndy log:
>
> A Ty, PAndy, nie kopiuj 1:1 ino poszukaj sobie dopuszczalnych znaczników
> czyli "Wetnij pierwotny tekst za pomocą [...] przy odpowiedzi..." czy
siakoś
> tak...!:-)
> 10x.

No tylko czekalem, wszelkie zastrzezenia wysylaj na adres:
William.H.Gates@Microsoft.com
Nie wiem czemu, nei pytaj sie mnie na niektore posty OE reaguje wlasnie tak,
a nie mam zadnej frajdy we wpisywaniu kilkudziesieciu znakow komentarza.
I nie mam technicznej mozliwosci zastosowania innego czytnika newsow choc
wkurza mnie to tak samo jak innych.
Jestem przekonany ze skoror 99% newsow jest poprawnie cytowanych to ten 1%
to nie blad OE ale problem autora postu.
EOT