Re: OT Re: Kopia dysku jeden do jeden

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 23 Aug 2005 - 14:39:20 MET DST

"Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> wrote in message
news:def2ls$nas$1@opal.icpnet.pl...

> A ja nie wiem dlaczego "pierniczysz" jak ten "kierowca w kaftanie" z TV
?;-)
> ...bo IMHO obydwa jesteście L... względem konfiguracji czytnika.
> Ze względu na ortodoksyjny sposób potraktowania mojej (skromnej) uwagi
> pozostawiam Twoje Re/msg ocenie (re)publiki:-)

LOL, informuje Cie ze mam poprawnie skonfigurowany OE, informuje Cie ze
CZASEM OE tak "odpisuje", informuje Cie ze absolutnie nie mam zamiaru
zglebiac przyczyn takiego a nie innego zachowania OE - dzieje sie to bardzo
rzadko i nie widze sensu by sie zastanawiac czy moze nie jest to wina czegos
tam.

Wiec skoncz z belferka, jesli masz zly dzien to zalacz oba fragmenty wraz z
naglowkami i zglos blad w microsoft. Moze zapunktujesz i zostaniesz testerem
w M$.