Re: Windows 2000 / instalka z innego nośnika...

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 23:10:08 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:
> Kupiłem laptopa - używany IBM - w zestawie jest liencja na Windows 2000
> (do dwóch procesorów) Professional i nośnik instalacyjny. Problem w tym,
> że ten nośnik jest w pełni bezobsługowy, nie instaluje tak jak ja bym
> chciał - to raz, dwa: jakiś mózg wyciął z tej instalki (czemu - nie mam
> pojęcia bo na płycie jest miejsce) obsługę polskich locale. To jest
> licencjonowany Windows 2000 Pro, mam numerek itd. - czy jak zainstaluje
> z innego nośnika (Windows 2000 Professional EN) to klucz na nalepce
> zadziała? Nie chce mi się specjalnie bawić w lokalizowanie 2K poprzez
> [...]

Klucz z nalepki nie zdziala ci do wersji BOX - to raz, dwa przez
instalacje polskiego SP nic nie zlokalizujesz, najwyzej zepsujesz. Trzy
- jestes pewny ze wycial obsluge polskiego jezyka z instalki - poszukaj
na plycie i386 i jak dodasz PL znaczki a system spyta cie sie o pliki to
wskaz ta lokalizacje.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl