Windows 2000 / instalka z innego nośnika...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 22:51:32 MET DST

Kupiłem laptopa - używany IBM - w zestawie jest liencja na Windows 2000
(do dwóch procesorów) Professional i nośnik instalacyjny. Problem w tym,
że ten nośnik jest w pełni bezobsługowy, nie instaluje tak jak ja bym
chciał - to raz, dwa: jakiś mózg wyciął z tej instalki (czemu - nie mam
pojęcia bo na płycie jest miejsce) obsługę polskich locale. To jest
licencjonowany Windows 2000 Pro, mam numerek itd. - czy jak zainstaluje
z innego nośnika (Windows 2000 Professional EN) to klucz na nalepce
zadziała? Nie chce mi się specjalnie bawić w lokalizowanie 2K poprzez
wgranie polskiego SP. Więc powtarzam pytanie - instalacja z innego
nośnika (też legalny, BOX) i podanie klucza z nalepki zadziała?

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )