Re: Windows 2000 / instalka z innego nośnika...

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Mon 22 Aug 2005 - 23:16:58 MET DST

*** Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl>:

> Klucz z nalepki nie zdziala ci do wersji BOX - to raz,

OK czyli trzeba znaleźć wersję OEM. :)

> dwa przez instalacje polskiego SP nic nie zlokalizujesz, najwyzej
> zepsujesz.

Też tak sądzę, ale serwis (sklep? Allegro ;) - cokolwiek) uważa inaczej.
:)

> Trzy - jestes pewny ze wycial obsluge polskiego jezyka z instalki -

Tak - na płycie nie ma plików potrzebnych do tego. Wynalazek IBM, nie
wiem po co wycinają z płyty rzeczy, które i tak standardowo tam powinny
być.

> poszukaj na plycie i386 i jak dodasz PL znaczki a system spyta cie sie
> o pliki to wskaz ta lokalizacje.

Tak głupi to nie jestem, nie ma tam - tzn. jak wybieram w instalatorze
(zmusiłem go do obsługowej współpracy) polskie locale to prosi aby go
nakarmić plikami za to odpowiedzialnymi, wsunę mu normalną instalkę i
poproszę aby tam szukał... Może to da rady.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )