Re: udostepnianie neostrady

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Aug 2005 - 23:27:12 MET DST

Użytkownik "markooff" <ghfd@no-spam.free> napisał w wiadomości
news:ddobil$26h$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ehh...
> Ale do wiekszosci tych "cudeniek" nie masz sodstepu poza
> paroma podstawowymi rzeczami , ktore mozesz zrobic przez www
> pokaz mi router sprzetowy (nie CISCO z ich IOS'em, NOrtel czy inne
> Lucenty :P) ktorym mozesz administrowac z z konsoli ... :PP

Proszę bardzo: seria Draytek Vigor 2600 na przykład. Albo bardzo
popularny Linksys WRT54G (zdaje się), do którego po wgraniu
zmodyfikowanego firmware uzyskuje się praktycznie Linuksa w pudełku,
nawet z możliwością dodawania własnych usług i programów...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/