błędy przy uruchamianiu aplikacji (*.exe)

Autor: Marcin <mziel-NOSPAM_at_szczecin.home.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 14:43:28 MET DST

Witam, mam taki problem. Komputer z WinXP Home załapał wirusa
backdoor.Win32.Haxdoor.cn i po odwirusowaniu system zaczął dziwnie pracować,
nie umie uruchomić żadnej aplikacji (po kliknięciu uruchamia się okno
"otwieranie za pomocą..."). Można uruchomić jedynie wtedy kiedy kliknę
prawym, a następnie "uruchom jako..." i w otwartym okienku pytającym mnie
czy aplikację uruchomić jako bieżący użytkownik czy inny - odznaczę opcję
"chroń mój komputer przed użyciem nieautoryzowanego programu...".
Natomiast w Panelu sterowania nie mogę uruchomić niczego bo wyskakuje
okienko "nie znaleziono pliku RUNDLL32.EXE" a plik ten znajduje się we
właściwym miejscu.

Poza tym co jakiś czas wirus ten się uaktywnia w pliku DRCT16.DLL choć
skanowanie nic nie wykazało.

Spotkaliście się z czymś takim? Macie może jakieś sugestie? Z góry dziękuję
za podpowiedzi.
PS. Przywróciłem system z przed miesiąca ale nic to nie dało.

Pozdrawiam,

Marcin Z.