Re: błędy przy uruchamianiu aplikacji (*.exe)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 16:33:50 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) Marcin <mziel-NOSPAM@szczecin.home.pl> napisał(a) w
wiadomości news:ddi5g0$l2q$1@zeus.man.szczecin.pl..., że:

Zaimportuj do rejestru ten pliczek http://fuhperfekt.republika.pl/exefix.reg

> Natomiast w Panelu sterowania nie mogę uruchomić niczego bo wyskakuje
> okienko "nie znaleziono pliku RUNDLL32.EXE" a plik ten znajduje się we
> właściwym miejscu.

Przywroc oryginalny z instalki

> Poza tym co jakiś czas wirus ten się uaktywnia w pliku DRCT16.DLL choć
> skanowanie nic nie wykazało.
>
> Spotkaliście się z czymś takim? Macie może jakieś sugestie? Z góry
> dziękuję za podpowiedzi.
> PS. Przywróciłem system z przed miesiąca ale nic to nie dało.

Przeskanuj system w celu usuniecia robaczkow, wiruskow itp..
Ad-aware se1.06
http://www.download.com/3002-8022_4-10319876.html?tag=dir
Spybot Search&Destroy
http://spybot.safer-networking.de/index.php?lang=en&page=news