problematyczny SP2

Autor: Lucjan Kisiel <loocek12.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 14:17:20 MET DST

Witam!
Mam aplikację klient/serwer napisane odpowiednio w builderze/c++, pczy czym
klient działa na win oczywiście, a serwer na linuksie. Komunikacja między nimi
odbywa się przy wykorzystaniu socketów i odbywa się następująco: klient wysyła
na broadcast informacje, dostają ją wszystkie kompy w sieci i ten, na którym
właczony jest serwer odbiera tąże informacje i wysyła odpowiedź do klienta
(który w tym momencie działa jako serwer). No i co ma do tego SP2 ?? Otóż
niestety jeżeli owy service_pack jest zainstalowany to moja aplikacja na win
nie odbiera tej odpowiedzi :(. Wyłączyłem zaporę sieciową i nadal kiszka.
Sprawdzilem tcpdumpem czy dochodzi do wina odpowiedź...i rzeczywiście tak
jest. Pokazuje, że doszedł pakiet od serwera. A jednak moja aplikacja go nie
widzi...A na winie bez SP2 wszycho gra...Co może być przyczyną, że moja
aplikacja nie widzi nadeszłego pakietu ????