Re: Serwis WWW na Windows 2003 Server - czy to dobry pomysl?

Autor: Jarek Kamiński <moje_imię_at_vilo.bez.spamu.eu.org>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 12:45:47 MET DST

12.08.2005 user ksywką Tomasz Onyszko nabazgrał(a) na grupę
pl.comp.os.ms-windows.winnt co następuje:

> Tylko jedno sprostowanie do Twojej wypowiedzi bo chyba wiem o co Ci
> chodzi a wprowadzasz ludzi w blad piszac ze strony MS byly serwerowane
> przez Linuxa przed pojawieniem sie IIS 6. Strony MS sa i byly
> utrzymywane na IIS - to o czym prawdopodobnie piszesz to fakt przejecia
> przez MS pewnej duzej instalacji na systemach OpenSource w ramach zakupu
> i zmigrowanie jej do technologii MS i to wczesniej niz pojawienie sie
> IIS 6 bo juz na IIS 5 AFAIR. I nie dotyczylo to stron Microsoft.com jak
> mozna to wysnuc z twojej wypowiedzi.

Sprawa była na tyle głośna, że się nią zainteresowałem. Występowało to
kilkakrotnie, ale faktycznie szczegółów nie pamiętam. Są na google.

Przy okazji ataków jakiegoś wirusa, OIDP MyDoom, strony ms, chyba
windowsupdate były obsługiwane przez firmę Akamai, która na swoich
serwerach wykorzystywała OIDP Linuksa (albo BSD). Wcześniej też była
taka sytuacja. Coś mi się również podobnego kojarzy z MSN, chyba
hotmailem (znowu nie pamiętam dokładnie).

Od ukazania się IIS 6 strony ms bez przerwy są przez niego obsługiwane
(ZTCW). Za czasów IIS 5 nie miał on wyłączności.

Zresztą co tam, wygooglam kilka artykułów na potwierdzenie tylko tego, że
to Ty się mylisz ;-P
http://7thguard.net/news.php?id=3742
http://7thguard.net/news.php?id=3353
http://7thguard.net/news.php?id=461

--
    Linux jest darmowy, jeśli twój czas nie przedstawia żadnej wartości.
    Jeśli jest coś warty(czas), Linux jest po prostu tańszy od innych.