Re: Serwis WWW na Windows 2003 Server - czy to dobry pomysl?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Fri 12 Aug 2005 - 12:22:17 MET DST

Jarek Kamiński wrote:
(...)

> Zależy od obciążenia serwera. Przy niskim Linux i BSD mają mniejsze
> wymagania. Dużego serwera WWW na IISie nie widziałem. Przed pojawieniem
> się IISa 6 nawet strony Microsoftu serwowane były przez Linuksa (a może
> BSD, nie ważne) ;->

(...)

Nie chce wcodzic w kolejna dyskusje bo IMO nie ma sensu dyskutowac nad
wyzszoscia jednej technologii nad inna bo to nie ma sensu i celu .. one
sa inne jak to jeszcze raz powtorze.

Tylko jedno sprostowanie do Twojej wypowiedzi bo chyba wiem o co Ci
chodzi a wprowadzasz ludzi w blad piszac ze strony MS byly serwerowane
przez Linuxa przed pojawieniem sie IIS 6. Strony MS sa i byly
utrzymywane na IIS - to o czym prawdopodobnie piszesz to fakt przejecia
przez MS pewnej duzej instalacji na systemach OpenSource w ramach zakupu
i zmigrowanie jej do technologii MS i to wczesniej niz pojawienie sie
IIS 6 bo juz na IIS 5 AFAIR. I nie dotyczylo to stron Microsoft.com jak
mozna to wysnuc z twojej wypowiedzi.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl