Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 21:54:33 MET DST

Tomasz Chmielewski wrote:

> no, akurat sciagniecie 5 MB jest duzym problemem w dzisiejszych czasach :)
Nie chodzi o rozmiar download ale o to ze za kazdym razem instalujesz od
nowa cala aplikacje, przestaja dzialac czasami pluginy itp

> A daj sobie spokoj z tym GPO, to ostatnie dziadostwo. Przeciez to jest
> maksymalnie zawodne. Dzisiaj zmarnowalem przez to pare godzin czasu.

Mowisz .. nie wiem jakie masz doswiadczenie z tym ale ja uwazam ze mam
calkiem duze i gwarantuje ci ze nie jest to zawodny mechanizm a calkiem
stabilny i pracujacy zarowno w malych jak i bardzo duzych sieciach

> Moje przeboje z GPO:
>
> 1. GPO jest aplikowane do nowo zainstalowanych komputerow, uruchomionych
> po raz pierwszy, ale tylko w pewnym stopniu.
> Tzn. oprogramowanie instalowane przez GPO (pakiety MSI) zainstaluje sie
> po pierwszym uruchomieniu, ale skrypty uruchamiane podczas startu
> systemu sie nie uruchomia (skrypty do instalacji oprogramowania innego
> niz w formie MSI).

cos jest nie tak .. teraz ci nie odpowiem bo trudno mowic co zdalnie.
Wlacz logowanie userenv i zobacz co sie wykonuje a co nie tam. Po
uruchomieniu sie takiego GPO po raz pierwszy zobacz jaki jest gpresult
na nim przed nastepnym uruchomieniem.

> Troche mi zajelo czasu, aby sie zorientowac o co chodzi.
>
> Trzeba latac od maszyny do maszyny resetowac.

zeby zresetowac maszyne albo odswiezyc GPO nie trzeba do niej isc. Sa
narzedzia do tego

> 2. Zmiany w GPO (chodzi mi wlasnie o te skrypty) nie sa widoczne po
> pierwszym restarcie komputera. Dopiero po drugim. Nie wiem czemu, ale
> znow troche czasu sie zmarnowalo.
Cos jest nie tak w twoim srodowisku - moze jakies problemy z dostepem do
sysvol, moze cos innego> jakies niepokojace wpisy na stajach?

> 3. Czasami GPO nie jest "aplikowane" - ciezko powiedziec, z czego to
> wynika.
jedna z mozliwych przyczyn, na przyklad zle wynegocjowane parametry
polaczenia sieciowego - to znaczy na przyklad klientowi sie
wynegocjowalo 100 full a na switchu jest 100 half. Sciagnai GPO to jest
sciagnaie plikow itp i jak sa bledy w transmisji to po rpostu sie
timeout robi.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl