Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 17:15:52 MET DST

Konrad Kosmowski wrote:
> Chyba pod Windows.
>

>>brak podpisu cyfrowego na binarkach
>

> Chyba pod Windows. ;)
>
> (...)

Ano wiesz .. to teraz trzebaby zaczac wprowadzac rozroznienie wg ciebie
na FF pod windows i na inne platformy? Sorki - ale dla mnie FF to jest
jeden projekt i tyle. Jezeli twierdza ze sa w stanie robic to lepiej to
niech robia to lepiej na wszystkich platformach (i pewnie zaraz ktos
napisze ze platforma ich ogranicza :) )

> http://www.mozilla.org/projects/cck/firefox/
> Ale to wczesnorozwojowe jest.

Tak wiem, wiedzialem - Deer Park tez widzialem. Ale to jeszcze dluga
droga i nie wiadomo co z tego bedzie. Ale zycze wszystkiego najlepszego.
trzeba bedzie pcozekac i zobaczyc jak to zarzadzanie bedzie wygladalo.
Ja tam uprzedzenia nie mam, po prostu mierzi mnie jak ktos pisze glupoty
i nie zadaje sobie trudu pomyslenia chwile o tym (to tak do poprzedniego
moejgo postu jeszcze)

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl