Re: Firefox - jak ustawic proxy przy pomocy AD?

Autor: Konrad Kosmowski <k.kosmowski_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Aug 2005 - 19:27:01 MET DST

*** Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl>:

> Ano wiesz .. to teraz trzebaby zaczac wprowadzac rozroznienie wg
> ciebie na FF pod windows i na inne platformy?

No. Pod Windows jest brak i podpisu i spójnego mechanizmu poprawek. Ale
głównie pod Windows, pod innymi platformami nie ma tych problemów.
Podpis faktycznie mogliby zrobić dla tych plików, ale system poprawek to
sprawa systemu operacyjnego IMHO.

> Sorki - ale dla mnie FF to jest jeden projekt i tyle. Jezeli twierdza
> ze sa w stanie robic to lepiej to niech robia to lepiej na wszystkich
> platformach (i pewnie zaraz ktos napisze ze platforma ich ogranicza :)
> )

> Tak wiem, wiedzialem - Deer Park tez widzialem. Ale to jeszcze dluga
> droga

Pojęcie względne, kilka miesięcy to niezbyt dużo.

> i nie wiadomo co z tego bedzie.

Wiadomo, wiadomo.
http://www.mozilla.org/projects/firefox/roadmap.html

> Ale zycze wszystkiego najlepszego. trzeba bedzie pcozekac i zobaczyc
> jak to zarzadzanie bedzie wygladalo. Ja tam uprzedzenia nie mam, po
> prostu mierzi mnie jak ktos pisze glupoty i nie zadaje sobie trudu
> pomyslenia chwile o tym (to tak do poprzedniego moejgo postu jeszcze)

Ano. Ale niestety takich programów jest więcej, a trzeba je jakoś
instalować - są różne obejścia tych problemów, w końcu nie wszystko musi
korzystać z rejestru.

--
  Pozdrawiam,                .                            *    ) )