Re: jak zablokować gg

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 21:21:59 MET DST

Użytkownik "simularisx" <alexsanetra@[AaaaaPsik!]yahoo.co.jp> napisał w
wiadomości .tpi.pl...

Nie wiem jak u Ciebie, ale w mojej firmie (i firmach zależnych) mamy
własny komunikator (oparty na komponentach zbliżonych do GG). Podobnie
postąpiła znajoma firma NETTUR. Dzięki temu powstał (u nas) komunikator
branżowy (u NETTUR'a też) może to jest wyjście.

Napisanie takiego systemu, nie jest kłopotliwe, musisz natomiast liczyć
sie z koniecznością suportu dla użytkowników (i/lub użytkowników z firm
zależnych)

to by nie było głupie, bo faktycznie "liste kontaktów" chciałbym
ograniczyć tylko do tych urzytkowników którzy by korzystali
z tego programu.
jak wygląda ten wasz program i ile kosztuje? :)

Stoout