Re: jak zablokować gg

Autor: simularisx <alexsanetra_at_[AaaaaPsik!>
Data: Tue 09 Aug 2005 - 20:00:51 MET DST

Stoout napisał(a):
> Chciałbym w kilkunastu komputerach w firmie z systemem
> win2000 oraz kilku winxp zablokować program gadu-gadu.
> Nie całkowicie, tylko na tyle, zeby nie mogli dodawać
> nowych kontaktów, ani edytować/kasować archiwum.
> Użytkownicy pracują ma kontach z ograniczonym dostępem.
>
> Czy manipulując uprawnieniami do katalogu /program files/gadu gadu
> mógłbym coś takiego zrobić?
>
> Stoout

Nie wiem jak u Ciebie, ale w mojej firmie (i firmach zależnych) mamy
własny komunikator (oparty na komponentach zbliżonych do GG). Podobnie
postąpiła znajoma firma NETTUR. Dzięki temu powstał (u nas) komunikator
branżowy (u NETTUR'a też) może to jest wyjście.

Napisanie takiego systemu, nie jest kłopotliwe, musisz natomiast liczyć
sie z koniecznością suportu dla użytkowników (i/lub użytkowników z firm
zależnych)