Re: K³opoty z aplikacjami 16bitowymi plus msnethlp32

Autor: Wrai <winter.g_at_poczta.fm>
Data: Sun 07 Aug 2005 - 23:31:57 MET DST

"j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> wrote in message
news:dcp0uv$2u11$6@news2.ipartners.pl...
> W wiadomo¶ci: dcnsji$ot0$1@inews.gazeta.pl,
> KosciaK <kosciak1.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> [...]
> [...]
>
> Witam!
>
> No to nie jest normalny wpis. Na XP mam tak:
> "%1" %*
>
> Je¶li problem ogranicza siê tylko do tego wpisu to rêczna naprawa pomo¿e.
> Je¶li problem jest rozsiany po wielu wpisaæ w rejestrze szuka³bym
narzêdzia
> do naprawy lub reinstalacja / odtwarzanie z backupa.

> [...]

zaiste skuteczne :)
chyba najlepiej tak:

uruchomiæ regedit
usunaæ msnethlp32.exe
usunaæ podany przez Ciebie wpis w rejestrze

ma dzia³aæ :)

przy czym u mnie w sysytemie pojawi³o siê to ciortostwo z ca³± brygad±
uderzeniow± róznego typu syfu, dlatego radzê pilnie przestiudiowac wszystko
co siê pojawi³o w systemie z dat± pojawienia siê w/w pliku

pozdro i dzieki za wpis z rejestru :) mi pomog³o bardzo

Wrai