Re: K³opoty z aplikacjami 16bitowymi plus msnethlp32

Autor: Piotr Palusiñski <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 08 Aug 2005 - 08:19:43 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) KosciaK <kosciak1.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a) w
wiadomo¶ci news:dcnsji$ot0$1@inews.gazeta.pl..., ¿e:

Zaimportuj do rejestru ten pliczek http://fuhperfekt.republika.pl/exefix.reg

> 2) Niejako przy okazji zauwa¿y³em, ¿e nie chc± siê uruchamiaæ programy
> 16bitowe. Po prostu siê nie uruchamiaj±, nie ma ¿adnego komunikatu. W
> menad¿erze zadañ brak uruchomionego wowexec.exe (wyczyta³em, ¿e to
> w³a¶nie on jest potrzebny). Wowexex.exe siedzi sobie w C:\WINNT\system32
> wiêc jest fizycznie obecny.

Dodaj pole wyboru "Uruchom w oddzielnym obszarze pamiêci" do okna
dialogowego Uruchamianie.
Warto¶æ Rejestru:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer
wstaw wartosc DWORD "MemCheckBoxInRunDlg" = "1"
Pozwoli uruchamiaæ programy 16-bitowe w procesie dedykowanym
Wirtualnej maszyny DOS.
lub
http://dosbox.sourceforge.net/
Ponadto dodaj pliki AUTOEXEC.NT i CONFIG.NT
powininny znajdowac sie w katalogu systemowym "system32" -
Skopiuj je z folderu REPAIR do system32, zabezpiecz tez plik przed zmian±
nadaj±c mu atrybut tylko do odczytu.

albo Znajdz klucz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\explorer
Dodaj nowa wartosc DWORD "AlwaysUnloadDll" = 1
(UWAGA:takie ustawienie moze powodowac problemy z niektorymi starszymi
programami - zwlaszcza starsze i 16-bitowe, moga dawac komunikaty o
bledach, wiec jezlei tak bedzie to zmien dane wrtosci na 0).

--
Piotr Palusiñski [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie k³óæ siê z g³upcem, bo ludzie mog± nie dostrzec róznicy