Re: K³opoty z aplikacjami 16bitowymi plus msnethlp32

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 01:44:03 MET DST

W wiadomo¶ci: dcnsji$ot0$1@inews.gazeta.pl,
KosciaK <kosciak1.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
[...]
> 1) przy w³±czaniu komputera uruchamia siê w kilku kopiach proces
> msnethlp32.exe (siedzi w C:\WINNT\system32) a po chwili siê wy³±cza.
> msnethlp32.dll skasowaæ siê nie da (odmowa dostêpu) a skasowanie execa
> powoduje, ¿e ¿aden program nie chce siê uruchomiæ. Podejrzewam, ¿e ma
> to zwi±zek z wpisem w rejetrze:
> [HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command]
> @="\"C:\\WINNT\\System32\\msnethlp32.exe\" -run \"%1\" %*"
[...]

Witam!

No to nie jest normalny wpis. Na XP mam tak:
"%1" %*

Je¶li problem ogranicza siê tylko do tego wpisu to rêczna naprawa pomo¿e.
Je¶li problem jest rozsiany po wielu wpisaæ w rejestrze szuka³bym narzêdzia
do naprawy lub reinstalacja / odtwarzanie z backupa.

W pierwszej kolejno¶ci jednak trzeba szkodliwy kod (np. procesy) wyrzuciæ z
pamiêci. Takie z³o¶liwy kod potrafi pilnowaæ tych wpisów w rejestrze.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski