Win2000 pro i winamp+ape

Autor: simularisx <alexsanetra_at_[AaaaaPsik!>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 09:38:26 MET DST

Troszkę OT ale zjawisko przytrafiło się tylko na tym windowsie:

podkład dźwiękowy, pod który mam zrobić kilka renderów autor dostarczył
jako plik *.ape. Odpalam Winampa (wersje pro, legalkę z zainstalowanymi
odpowiednimi pluginami) i nagle windows zmienia strukturę pamięci
podręcznej, po pewnym czasie odpowiedni komunikat i ....... nic.
Winamp nie odtwarza pliku.

Myślałem, że może plik będzie uszkodzony więc zassałem inne muzyczki w
APE i to samo. Przeinstalowanie winampa wraz z kodekami nie poprawia
sytuacji. Player oryginalny (od twórców ape) działa i odtwarza.

- Co może być przyczyną?

Ciekawe jest to, że ten sam winamp pod winde XP home i pod 98se odtwarza
plik bez problemów (na tej samej maszynie)

Sempron 3000+/2Gb/SB Live Audigy 2/