Aleossochozi?!

Autor: Michał K. <k0m0r0w5k1_at_wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 09:55:59 MET DST

Witam.
Przyznam się szczerze, że zdurniałem.
Sytuacja wygląda tak:
Podłączyłem swój dysk u znajomego, aby przegrać parę rzeczy.
System zabootował się z jego dysku (XP Pro). Przegrałem ok.
6gb, wracam do siebie, podłączam dysk spowrotem, odpalam
swój system (także XP Pro).
I tu niespodzianka: NIE WIDAĆ PRZEGRANYCH OD NIEGO PLIKÓW :O
Dane te fizycznie na dysku są (ilość danych na partycji zsumowana
ręcznie: 37gb, rozmiar partycji: 44gb, wolne miejsce: 400mb -
brakuje właśnie ok. 6gb), ale w żaden sposób nie mam do nich
dostępu. Puściłem defragmentację i nic. Innego systemu nie
posiadam i jak na razie nie mam możliwości doinstalowania go.
Pyt 1.) Jak uzyskać dostęp do nowych danych? Jakich programów
użyć? Pytam, bo jeżeli chodzi o data recovery, to <cite>jestem
kompletnym abnegatem</cite> ;)
Pyt 2.) Jeśli nie mogę ich odzyskać, to chociaż jak mogę je
usunąć? Bo teraz mam 6gb zajętego na pusto miejsca :/
Noszenie dysku do kumpla po raz drugi przez najbliższy
tydzień odpada :(

Z góry dzięki za odp, pozdrawiam,

Michał K.