Win2000 pro i gigantyczne pliki

Autor: simularisx <alexsanetra_at_[AaaaaPsik!>
Data: Sat 06 Aug 2005 - 09:26:40 MET DST

Witam

U jednego z userów na wyżej wymienionym systemie pojawił się zabójczej
wielkości plik (kilka plików, ale tamte znam i uwaliłem)
w katalogu "...Uzytkownik\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\GHISLER\"
są 3 pliki "tcthumbs" domyślam się, że to są miniaturki, jednak plik
"tcthumbs.idb" ma 730Mb!

- można "toto" bez obaw skasowć? (wszystkie 3 pliki? - *.db, *.frl, *.odb)
- (z czystej ciekawości) czy są to pliki związane z przeglądaniem
folderów "w trybie -> miniaturki"?

Zastanawia, mnie to, gdyż sam często przeglądam podkłady i tekstury i
mój zestaw plików nigdy nie był większy niż 40Mb - a korzystamy z tych
samych zasobów