Re: podczas instalacji programu okienko konsoli wyświetla "Invalid command.com. Unable to load cammand.com"

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 22:25:53 MET DST

Maciej Stawiszyński log:
[...]
> no byc moze, ale dlaczego na drugim kopie juz dziala to inaczej?
> nie wiedze powodu by na drugim kompie obszary chronione zdefiniowaly sie
> same w innym miejscu niz w pierwszym przypadku...
> Wg mnie w takim razie to jest niezasadne w tej sytuacji...

Nie twierdziłem, że jest to zasadne...
Zresztą to są tylko dywagacje... IMHO natomiast łatwo to sprawdzić w Events
czyli jeżeli będzie sygnatura BEX to jest ta sytuacja związana z awarią DEP.

> sarkazm nie na miejscu... bo dla mnie to nie lada problem i nie wiem jak
> go rozwiazac...

SRY, ale "o 1 most za daleko" czyli źle zostałem zrozumiany.
"Magiczna kula" jest/była żartobliwym dodatkiem dla podkreślenia, że innych
pomysłów na okoliczność nie mam, ... nawet szalonych!;-)

> ja rowniez nie mam magicznej kuli i szukam kogos kto ma wiedze by mi
> pomoc, a nie magiczna kule :-D

"Szukajcie, a znajdziecie ..."! GL

> Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi, sprawdzilem i sfc nie pomaga...

Wzajem!... 10x.

--
Kto mi skasował mag...?!