Re: podczas instalacji programu okienko konsoli wyświetla "Invalid command.com. Unable to load cammand.com"

Autor: Maciej Stawiszyński <mstawiszUSUN_at_TOpoczta.onet.pl>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 21:10:47 MET DST

Witam!

> Zamiast tego funkcja monitoruje programy w celu
> sprawdzenia, czy korzystają z pamięci w bezpieczny sposób. W tym celu
> funkcja DEP działa osobno lub wspólnie ze zgodnymi mikroprocesorami,
> oznaczając pewne typowe lokalizacje w pamięci jako "niewykonywalne".
ok w takim razie jak moge zlokalizowac jakie obszary pamieci bada
powyzsza funkcja?
Jaki proces Windows toto obsluguje? I jesli w ogole to ma jakikolwiek
znaczenie w mojej sytuacji to dlaczego na pierwszym kompie blad sie
zdarza a na drugim nie?
te same image te same ustawiania., ten sam program instalowany...

> Jeżeli program próbuje uruchomić kod z chronionej lokalizacji, funkcja
> DEP zamyka program i powiadamia użytkownika niezależnie od tego, czy kod
> jest złośliwy czy nie. Zatem efekt zadziałania DEPa jest mniej więcej
> prawdopodobny...i możliwy...co nie...?!:-P

no byc moze, ale dlaczego na drugim kopie juz dziala to inaczej?
nie wiedze powodu by na drugim kompie obszary chronione zdefiniowaly sie
same w innym miejscu niz w pierwszym przypadku...
Wg mnie w takim razie to jest niezasadne w tej sytuacji...

> P.S.
> Kończą mi się pomysły, a "magiczną kulę" m.in. pożyczyłem siostrze ...!;-)

sarkazm nie na miejscu... bo dla mnie to nie lada problem i nie wiem jak
go rozwiazac...
ja rowniez nie mam magicznej kuli i szukam kogos kto ma wiedze by mi
pomoc, a nie magiczna kule :-D
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi, sprawdzilem i sfc nie pomaga...
Maciej

--
Maciej Stawiszyński
mstawiszUSUN_TO@gmail.com