Re: Pytanie o mail ?

Autor: Wojciech Ściesiński <wojteks_at_NO-SPAMwojteks.net>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 22:33:54 MET DST

D.P. napisał(a):
> Przychodzi mi codziennie taki mail co to jest czy mam jakiegoś wirusa ?
> treść poniżej
>
> w temacie jest to:
>
> "ATTENTION: Bounced Message Notification, total bytes stored."
> A message was sent to you that was returned to the sender(bounced)
> because it would have caused your mailbox quota to be exceeded.

Po pierwsze NTG, po drugie nie podałeś z jakiego serwera tego maila
otrzymujesz, po trzeci jeśli możesz zaloguj się na ten serwer przez
stronę www i zrób porządek we wszystkich folderach (wyczerpałeś dostępne
miejsce na serwerze pocztowym i serwer nie przyjmuje więcej maili dla
Ciebie), po czwarte ... znajomość angielskiego bywa przydatna...

Pozdrawiam

--
Wojciech Ściesiński; wojteks@NO-SPAMwojteks.net
Wolne Oprogramowanie czyni wolnym...