[XP] Centrum zabezpieczen

Autor: Fairy <fairyWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 11:22:36 MET DST

Witam,

W Centrum Zabezpieczen -> Zmien sposob informowania mnie przez Centrum
zabezpieczen - mam wszystko odznaczone. (Glownie chodzi mi o to zeby nie
wywalala sie ta tarcza od firewalla). Niby jest ok, ale gdy zaladuja mi sie nowe
aktualizacje i je zainstaluje, to po przebootowaniu kompa zmienia mi sie
ustawienie w Centrum Zabezpieczen - wlasnie jesli chodzi o FW - opcja ta
samoistnie sie zaznacza(!)
Co zrobic by za kazdym razem po wgraniu aktualizacji nie odznaczac tej opcji?
(pewnie cos w rejestrze ale ja nie wiem co)

[BTW rejestru - pytanie dodatkowe - co w nim ustawic by po wlozeniu plyty CD nie
wywalalo sie to glupkowate pytanie - jaka podjac akcje. Wywala sie ono nawet jak
wybiore "nie podejmuj zadnej akcji" i zapamietam wybor]

Pozdrawiam,
Fairy