Falujacy obraz...

Autor: Burszuras <burszurasWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 11:14:04 MET DST

Niedawno zainstalowałem na swoim komputerze Windowsa XP i zauważyłem dziwny
problem, z którym sie nigdy wcześniej nie spotkałem. Chodzi mi mianowicie o
pojawiające się od czasu do czasu dziwne, poziome falowanie obrazu (tylko) w
grach 3D (FIFA 2005, max Payne 2, LFS itd). Nie mogę dojść czym jest ono
spowodowane, jednak gdy występuje wystarczy chwilowa minimalizacja gry.
"zerknięcie na pulpit" i ponowna maksymalizacja, a wszystko wraca do normy
(przynajmniej na jakiś czas). Windows jak i sterowniki aktualne (próbowałem
różne wersje do karty graf. i bez zmian), wirusów brak.
Parę słow konfiguracji sprzętowej:
Bartron 2500XP+ @ Soltek SL-75FRN2-RL + GF FX5600 + 512MB RAM DDR400 Kingston +
HDD/CD:
- prim. mstr. - HDD Maxtor 120GB ATA (partycje ext3 - linux Slackware)
- prim. slv. - HDD WD Caviar 30GB ATA (ext2 szyfrowana - linux)
- sec. mstr. - CD-ROM Asus
- sec. slv. - CD-RW LG
- port PATA na kontrolerze SATA/RAID na płycie - Seagate 15GB ATA (6GB NTFS, 8GB
FAT32) i tu jest mój windows.

Dodam, że falowanie NIE występuje pod linuxem (np Enemy Territory czy LFS
uruchomiony poprzes cvscedegę).

Może ktoś ma pomysł jak rozwiązać mój problem? Liczę na Wasze rady.

Pozdrawia
Burszuras