Re: Pamięci Kingston do serwera HP ML proliant 370 G4

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 09:20:47 MET DST

On Fri, 5 Aug 2005 09:04:04 +0200, Jacek Marek wrote:

> O ile masz odpowiednie pamięci to objawia się tym że działają. (kropka)
> Serwis może się wypiąć na serwisowanie gwarancyjne dopóki masz nie ich
> pamięci.
> Ale zależy to od złej woli serwisanta. Ale i tak w 90% będą chcieli
> "zobaczyć" błąd bez nie ich pamięci.
>
> JM

A żeby było śmieszniej te "firmowe" RAMy na ogół są zwykłymi Kingstonami z
naklejką HP/IBM/Dell :) Co prawda przechodzą jakieś tam testy zgodności,
ale w większości przypadków te "niefirmowe" działają doskonale a w 99.9% są
tańsze niż "firmówki".
Podobna sytuacja jest w przypadku dysków i kart sieciowych :)

--
Pozdrawiam
Piotrek