Re: Domena NT, stacje XP, cyrk z polisami

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.unc.edu>
Data: Fri 05 Aug 2005 - 09:20:51 MET DST

Mariusz Kruk wrote:
> Mamy sobie domenę na NT4.0 Srv. Kiedyś były dwa kontrolery, teraz został
> jeden. BDC został promowany do PDC, a stary PDC został zastąpiony
> W2kSrv. W tej chwili jest tylko jeden kontroler domeny.
> Były sobie stacje na NT4 Wks i było fajnie. Polisy były ustawione i
> wszystko działało. Po dołączeniu stacji na XP Pro SP1 zaczęły się
> michałki. Polisy czasami się aplikują, czasami nie. Na niektórych
> stacjach skrypty logowania się uruchamiają, na niektórych nie. Profile
> się rozjeżdżają. Ludzie się logują i nagle nie mają żadnych ograniczeń
> (na NT4 też).
> [...]

pewnie nie wiele ci pomoge, ale takie michalki mam tez z kontrolerami
domeny opartymi o active directory / windows 2003.

czasami skrypty uruchamiania sie uruchamiaja, czasami nie - zasadniczo
nie uruchamiaja sie jak je sie doda na serwerze (aby stacje je
wykonywaly) za pierwszym razem; kolejne razy raczej sie wykonuja.

--
Tomek