Re: XP Pro PL nie startuje

Autor: brand <brandUSUN_at_tlen.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 11:58:00 MET DST

Użytkownik mikurs napisał:

<ciach>

> - gdzie szukać przyczyn dziwnego zachowania komputera ?
> - jakie narzędzia stosować celem postawienia diagnozy ?
> - może ktoś miał do czynienia z podobnym problemem ?
>
> Pozdrawiam Serdecznie
> Michał

Miałem jedną ciekawą przyczynę. Uszkodzona (niewidocznie) taśma dysku
hdd, zdaje sie to była taśma drugiego kanału (ide1). W tym przypadku
uszkodziła się część taśmy przy wtyczce, która podłączona była do
drugiego dysku hdd ale też często była używana do podłączania innych dysków.
Powodowało to identyczne zachowanie windowsa jak Ty wymieniłeś. Ale
przyczyn może być więcej.
pozdr.
Brand