XP Pro PL nie startuje

Autor: mikurs <mikurs.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 04 Aug 2005 - 11:49:23 MET DST

Bez cienia przyczyny (ja jej nie widzę) moje windowsy postanowiły nie
startować. Po włączeniu komputera objawia się tylko logo Win XP. Niebieskie
korpki zasuwają pod logiem sugerując, że coś się nagle stanie ... ale nic się
nie dzieje ... nawet po wielu godzinach.
Po resecie - dostępne są (uruchamiają się) tryby awaryjne, w ramach których
próbowałem odnaleźć przyczynę dziwnego zachowania komputera - bez sukcesu.
Wybór ostatniej poprawnej konfiguracji nie pomaga. Powoli tracę cierpliwość.
Perspektywa reinstalacji systemu powoduje u mnie ogólny rozstrój organizmu.
Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc;
- gdzie szukać przyczyn dziwnego zachowania komputera ?
- jakie narzędzia stosować celem postawienia diagnozy ?
- może ktoś miał do czynienia z podobnym problemem ?

Pozdrawiam Serdecznie
Michał