Re: problem z zamykaniem procesow

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 00:17:26 MET DST

Mariusz Wlodarczyk wrote:
> Witam :)
>
> Mam dziwaczny problem z którym sobie na pewno nie poradzę. Może ktoś się z tym
> zetknął i wie co może powodować coś takiego. Problem wygląda tak...

Wiekszosc tego co opisujesz to normalne zachowanie systemu - czytaj dalej

> Jak odpalę (Ctrl+Alt+Del) "Menedżera zadań Windows" to widzę dziwną sprawę.
> Mam trochę powtarzających się procesów. Na przykład mam dwa rundll32.exe,
> osiem (!) svchost.exe. W dodatku po uruchomieniu emultora Nokii (telefon) i

svchost to taki proces kontener w ktory opakowywane sa wspolnie pewne
uruchamiane w ramach jednej grupy uslugi systemowe. TO tak bez wdawania
sie w szczegoly itp. Po prostu masz uruchomionych troche uslug w systemie

> zamknięciu go nie są wywalane procesy midp.exe i dwa procesy java.exe przez co
> plik JAR jaki odpalałem pod tym emulatorem jest ciągle w użyciu i nie daje się
> skasować (przez co nie mogę kompilować kolejnej wersji JADa). Jak ręcznie
> usunę midp.exe i java.exe to wszystko jest ok. Oczywiście tylko do następnego
> odpalenia emulatora.

a to juz musisz zapytac tego kto pisal ten emulator :)

> Czy jakaś mądra głowa orientuje się o co tu chodzi? Co mógłbym z tym zrobić?
> Czy Wy też macie tak dużo tych svchost.exe? Trochę dziwnie to wygląda. U mnie
> jest chyba jakiś problem z wywalaniem procesów...
>
> Będę ogromnie wdzięczny za jakąś pomoc. Już mnie powoli coś trafia... :(

Niech cie nie trafia tylko sciagnij sobie process explorer
(www.sysinternals.com) i przyjrzyj sie tym procesom po prostu. Pewnie
kilka rzeczy sie Ci wyjasni i zamiast cie szlag trafiac to

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl