Re: problem z zamykaniem procesow

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 03 Aug 2005 - 20:52:17 MET DST

> Niech cie nie trafia tylko sciagnij sobie process explorer
> (www.sysinternals.com) i przyjrzyj sie tym procesom po prostu. Pewnie
> kilka rzeczy sie Ci wyjasni i zamiast cie szlag trafiac to

Rzeczywiście bardzo fajny ten "process explorer". Na pewno zostawię go sobie
na stałe, bo bije na głowę ten standardowy. Wyjaśnił trochę, widać w nim
drzewa procesów i widać co zostało wywołane przez który proces. Można od razu
wywalić całe drzewo. Podoba mi się. :) Widzę, że procesy: dwa java.exe i midp.
exe są wywoływane przez emulator.exe. Problemu mi to nie rozwiązało ale teraz
mogę wywalić emulator jednym ruchem ręki, bo mogę całe jego drzewko wywalić.
:) Coś mi się wydaje, że najgłupszy sposób będzie najszybszym rozwiązaniem
problemu. Najgłupszy czyli reinstall całego windowsa. :( Rety, jak ja tego nie
lubię. Zwłaszcza, że robiłem to miesiąc temu (w związku ze zmianą dysku), a
raczej nie mam w zwyczaju reinstalować za często. No trudno... trzeba będzie
zmienić zwyczaje. :D

Pozdrówka
Mariusz