problem z zamykaniem procesow

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 22:39:12 MET DST

Witam :)

Mam dziwaczny problem z którym sobie na pewno nie poradzę. Może ktoś się z tym
zetknął i wie co może powodować coś takiego. Problem wygląda tak...

Jak odpalę (Ctrl+Alt+Del) "Menedżera zadań Windows" to widzę dziwną sprawę.
Mam trochę powtarzających się procesów. Na przykład mam dwa rundll32.exe,
osiem (!) svchost.exe. W dodatku po uruchomieniu emultora Nokii (telefon) i
zamknięciu go nie są wywalane procesy midp.exe i dwa procesy java.exe przez co
plik JAR jaki odpalałem pod tym emulatorem jest ciągle w użyciu i nie daje się
skasować (przez co nie mogę kompilować kolejnej wersji JADa). Jak ręcznie
usunę midp.exe i java.exe to wszystko jest ok. Oczywiście tylko do następnego
odpalenia emulatora.

Czy jakaś mądra głowa orientuje się o co tu chodzi? Co mógłbym z tym zrobić?
Czy Wy też macie tak dużo tych svchost.exe? Trochę dziwnie to wygląda. U mnie
jest chyba jakiś problem z wywalaniem procesów...

Będę ogromnie wdzięczny za jakąś pomoc. Już mnie powoli coś trafia... :(

Pozdrówka
Mariusz Włodarczyk
mdw(at)amiga(dot).pl