Podgląd zdjęć niedostępny

Autor: AP <anarpi_at_SPAMpoczta.onet.pl>
Data: Tue 02 Aug 2005 - 20:56:47 MET DST

Mam taki problem: miałam zdjęcia z cyfrówki na twardym dysku, w formacie
jpeg, przegrałam kopie na płytę DVD-RW. Przeinstalowałam Windowsa XP, po
czym zdjęcia z płyty i przegrane na twardy dysk się nie otwierają ('podgląd
niedostępny') :(( ale tylko cześć folderów, niektóre się otwierają.
Jak nie odzyskam tych zdjęć, lepiej nie myśleć... Kto pomoże lajkonikowi?
Z góry dziękuję za pomoc,
Ania P.