Re: podczas instalacji programu okienko konsoli wyświetla "Invalid command.com. Unable to load cammand.com"

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 01 Aug 2005 - 00:44:57 MET DST

Maciej Stawiszyński log:
> ...!
> Plików"
> wiesz...!;-)
> Ale tak jak mowielm odpalam je z tego samego imeagu i nic nie robie z
> systemem :-D
> Maja takie same ustawoiani, sa blizniacze, nie maja do stepu do neta wiec
> wirus nie wchodzi w gre :-D

:-) Np. w odróżnieniu od programów zapory, antywirusowych *funkcja* *DEP*
(którą procesor może obsługiwać. W sytuacji gdy nie, to może działać
oprogramowanie Windows) nie pomaga w zapobieganiu instalacji na PC
szkodników. Zamiast tego funkcja monitoruje programy w celu sprawdzenia, czy
korzystają z pamięci w bezpieczny sposób. W tym celu funkcja DEP działa
osobno lub wspólnie ze zgodnymi mikroprocesorami, oznaczając pewne typowe
lokalizacje w pamięci jako "niewykonywalne". Jeżeli program próbuje
uruchomić kod z chronionej lokalizacji, funkcja DEP zamyka program i
powiadamia użytkownika niezależnie od tego, czy kod jest złośliwy czy nie.
Zatem efekt zadziałania DEPa jest mniej więcej prawdopodobny...i
możliwy...co nie...?!:-P
P.S.
Kończą mi się pomysły, a "magiczną kulę" m.in. pożyczyłem siostrze ...!;-)
GL
TNT

--
... bo nigdy nie wiadomo kto jest po drugiej stronie...?!