Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 00:31:58 MET DST

RadekM log:
> zle mnie zrozumiales :)
> lubie komputery, i choc nie jestem zadnym super-wyjadaczem to znam sie
> troche i dlatego zostalem wezwany na pomoc przez kuzynke :) ona nie
> chce sie niczego uczyc, to ja chce sie dowiedziec jak rozwiazac ten
> problem, bo reinstalka to nie jest wyjscie :P
> niestety na winxp sie slabo znam bo moj sprzet ledwo ciagnie win98,
> wiec uzywam tylko tego i linuksa
Uważasz mnie zatem za durnia?!
Chciałbyś być uczony przez nauczyciela, który ma nauczyć ucznia (dalej
chłopskie wyjaśnienie) np. pływania ... i wywozi go na środek jeziora ... i
"wyrzuca" na głęboką wodę ...i każe machać łapkami...i patrzy: utonie, czy
nie utonie?! :-) Najpierw trzeba założyć kapok lub koło ratunkowe. Przed tym
jednak trzeba też trochę poczytać np. jakie są style pływania i jak to się
robi czyli co, gdzie i jak i po co! Potrenować, sprawdzać samemu "na sucho",
przypatrzeć jak uczą się inni...
Problem z którym się pojawiłeś jest prawdopodobnie do rozwiązania, ale nie
licz na to, że przy tak mizernych informacjach otrzymasz tu gotową i
skuteczną instrukcję natychmiastowego jego rozwiązania. Szczególnie gdy
stawiasz warunek: Nie chcę robić kolejnej reinstalki. BTW nie pisałem o
reinstalowaniu ino o nowej instalacji. Chyba że dla Ciebie to jest to samo
albo znowu źle Cię zrozumiałem:-) AFAIK o ile wiem mylenie tych 2 jest
charakterystyczne dla luserów.
Aby nie kontynuować tej bezprzedmiotowej i kapryśnej dyskusji życzę Ci
powodzenia w dalszej nauce XP i nie reinstalowania sys...!
ET

--
Kto mi skasował Ping...?!