Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: RadekM <quelque_at_poczta.onet.niet.spam.pl>
Data: Fri 29 Jul 2005 - 01:32:54 MET DST

Dnia Fri, 29 Jul 2005 00:31:58 +0200, Michał Biek naciapral(a) na grupie:
> Uważasz mnie zatem za durnia?!

nie, nie znam cie, nie dales mi powodow zebym cie uwazal za takowego,
skad ten pomysl? :)

[...]
> Problem z którym się pojawiłeś jest prawdopodobnie do rozwiązania, ale nie
> licz na to, że przy tak mizernych informacjach otrzymasz tu gotową i
> skuteczną instrukcję natychmiastowego jego rozwiązania.

wiec pytaj, podalem tyle informacji ile uznalem za stosowne zeby
_zaczac_ dyskusje

> Szczególnie gdy
> stawiasz warunek: Nie chcę robić kolejnej reinstalki.

bo nie potrzebuje sie tu dowiadywac ze jak wszystko inne zawiedzie to trza
zainstalowac system na nowo

> BTW nie pisałem o
> reinstalowaniu ino o nowej instalacji. Chyba że dla Ciebie to jest to samo
> albo znowu źle Cię zrozumiałem:-)

coz, robie male rozroznienie, choc nie wiem czy dobre, ale nie pisalem ze jestem
doktorem informatyki, wiec pozwol mi bladzic :P :)

[...]
> powodzenia w dalszej nauce XP i nie reinstalowania sys...!
> ET

dzieki :)
pozdro

--