Re: winxp brak neta i przez dial-up i przez LAN

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 20:42:37 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a) RadekM <quelque@poczta.onet.niet.spam.pl> napisał(a)
w wiadomości news:slrndei85h.ps.quelque@tenet.ofka.int.pl..., że:
> helo
> mam xpka bez service packow i nagle net przestal dzialac
> podejrzewam ze byl jakis dialer i cos poprzestawial w ustawieniach
> kompa przeskanowalem bodajze koala antydialerem, spybotem, adawarem
> i szczepionka najnowsza z gdata - powykrywalo i pousuwalo,ale neta
> dalej nie ma, ani przez LAN ani przez modem
> aha, nalozylem tez latki na sassera i ta druga, ale nic nie dalo
> co dziwne pingi przechodza (przez LAN,co pokazal tracert), ale widocznie
> udp (nazwy nie sa rozwiazywane)
> i tcp juz nie. do tego przy starcie systemu (a moze tu chodzi o probe
> [...]

A moze usunąć wszystkie komponenty i protokoły sieciowe.
Po restarcie dodaj je ponownie za pmoca Kreatora sieci.
lub zresetuj ustawienia sieci jak opisano ponizej:

http://support.microsoft.com/kb/314067/PL/
http://support.microsoft.com/kb/299357/PL/
http://support.microsoft.com/kb/811259/PL/
http://www.cexx.org/lspfix.htm
http://windows.online.pl/alchemia/ics.htm

--
Piotr Palusiński [MVP] http://www.mvp.pl
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy