Re: przeniesienie windowsa na nowy dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 20:40:51 MET DST

Użytkownik "ktabaczynski" <ktabaczynski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dca2gh$8lp$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Cześć!
>
> Czy mogę prosić o link do szczegółowego opisu przenoszenia
> Windowsa na nowy dysk? Zupełnie się na tym nie znam.
> Mam Windows XP SP2 na dysku 15GB, a muszę
> dzisiaj kupić sobie jakiś dysk 150GB i jestem przerażony
> spodziewanymu kłopotami z instalacją. Trzy dni roboty...

E tam, nie ma żadnej wielkiej roboty. Chyba że wpuścisz się w dysk
SATA, wtedy możesz mieć mały problem.

Ściągnij programik CopyWipe z http://www.terabyteunlimited.com , on
wykona wszystkie niezbędne czynności. Aha, nie zapomnij o odłączeniu
starego napędu przed pierwszym uruchomieniem przeniesionego systemu,
no i o wpięciu nowego dysku dokładnie w miejsce starego. I przeczytaj
link podany powyżej...

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/