Re: (i)explorer umarł?

Autor: Andrzej Kaczmarek <andrzejk_at_gmail.com>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 15:39:36 MET DST

Andrzej Kaczmarek wrote:
> Ma ktoś może jakieś propozycje gdzie szukać rozwiązania? Wczoraj
> komputer zamknął się prawidłowo, ale dzisiaj już 'prawidłowo' nie
> wystartował. Próbowałem rozwiązania siłowego - reinstall IE - ale
> instalator kończy swoje działanie na sprawdzaniu podpisu. Grzebię w tym
> już 3 godzinę i bez rezultatów :(

Jeszcze 2,5 godziny grzebania i się naprawiło :P
Prawdopodobnie zawiniła któraś usługa od PowerChute - na razie tylko ich
nie włączyłem (z tych które udało mi się wyłączyć w konsoli naprawczej)
i działa wszystko. No chyba że po ich włączeniu nadal będzie działało,
to znaczy że magia. W każdym razie problem nieaktualny ;)

--
pozdrawiam,
Andrzej