Re: genuine windows - inaczej!

Autor: Michał Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 28 Jul 2005 - 15:43:51 MET DST

 "RoB" log:
> "Tomasz Onyszko" <T.Onyszko_nospam_@w2k.pl> schreef in bericht
> Czytalem juz wczoraj, ale to nic nie wyjasnia. Po kazdorazowym
> polaczeniu sie z WU mam ten komunikat, aby instalowac ta walidacje.
> System mam legalny. Z tego co czytam powinien raz sprawdzic i OK.
> Nie wiem, moze cos zle rozumie. :((
:-) IMHO możesz mieć zablokowane ActiveX co nie pozwala skryptom WU na
uruchomienie/odkrycie kontrolki istniejącej i potwierdzenie/sprawdzenie
dla/przez WU czy genuine M$ validacja została zrobiona czy nie!
Poza tym validacja jest przeprowadzana-wymagana-konieczna każdorazowo
przy próbie download/instalacji tzw. Dodatków ...! na tej samej
zasadzie.

--
Kto mi skasował Act...?!