pytanie o neostrade

Autor: pawel <pawel_bielecki_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 12:11:09 MET DST

dzien dobry
chce sobie zalozyc neostrade do domu i mam pytanie.
1.Czy jest taki modem do neostrady, żeby chodził bez komputera, czyli
samodzielnie. Chce miec w domu 2 kompy wpiete do sieci i wolałbym, żeby jeden
nie musiał chodzic dzien i noc zeby ten drugi mogl chodzic po necie.Czyli
samodzielny modem z przełącznikiem sieciowym+dostęp bezprzewodowy.
2.Jesli jest taki modem to czy dostane go w tepsie czy mysze w tepsie wziac
byle co a potem sobie kupic prywatnie taki modem i podmienic?
Moze polecicie mi jakies firmy - do tej pory pracowalem na switchach 3 coma,
dobre.