Re: pytanie o neostrade

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 12:44:06 MET DST

Użytkownik "pawel" <pawel_bielecki@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5f1c.00000594.42e75dbc@newsgate.onet.pl...
> dzien dobry
> chce sobie zalozyc neostrade do domu i mam pytanie.
> 1.Czy jest taki modem do neostrady, żeby chodził bez komputera,
> czyli samodzielnie. Chce miec w domu 2 kompy wpiete do sieci i
> wolałbym, żeby jeden nie musiał chodzic dzien i noc zeby ten
> drugi mogl chodzic po necie.Czyli samodzielny modem z
> przełącznikiem sieciowym+dostęp bezprzewodowy. 2.Jesli jest taki
> modem to czy dostane go w tepsie czy mysze w tepsie wziac byle co
> a potem sobie kupic prywatnie taki modem i podmienic? Moze
> [...]

To już szczyt.

Kolega był choć z raz na stronie TPSA poświęconej Neostradzie? Kolega
wie, co to Google i do czego służy? A na koniec - może nam kolega
objaśnić, co ma wspólnego wybór modemu chodzącego *bez komputera* z
tematyką grupy poświęconej systemom operacyjnym...?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/