Re: Padająca partycja

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 00:09:46 MET DST

Użytkownik "Qazik" <dym4@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:42E68D96.5050600@poczta.onet.pl...

> Sprawdziłem i niestety ten klucz w rejestrze istnieje, jest
> instalowany podczas instalacji systemu z SP4 więc, albo nie do
> końca Microsoft uporał się z rozwiązaniem tego problemu w ten
> sposób albo jest jeszcze jakaś inna przyczyna - tylko jaka ?
> Ktoś ma może jakieś sugestie to bardzo proszę, warto rozpatrzeć
> wszystkie, ja swoje na dzień dzisiejszy wyczerpałem.

Hmm... to nie wygląda na uszkodzenie dysku. Punktem wspólnym jest
tutaj płyta główna, pamięć, tasiemka do dysku, ewentualnie zasilacz.
Każdy z tych podzespołów może powodować podobne do opisanych przez
Ciebie objawów. Płytę i RAM przetestuj programami Prime95 i MemTest86
(długo), tasiemkę wymień, zasilacz podmień na inny egzemplarz. W
systemie bym nie kopał, a jeśli już to raczej w sterownikach
kontrolera dysków.

BTW po nadpisaniu początku partycji systemowej przy braku zgodności z
48-bit LBA, już by Ci żaden chkdsk nie pomógł. Powód leży więc gdzieś
indziej. Na pewno zainstalowałeś sterowniki do chipsetu płyty głównej?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/