Re: Padająca partycja

Autor: Qazik <dym4_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Jul 2005 - 17:00:42 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Hmm... to nie wygląda na uszkodzenie dysku. Punktem wspólnym jest
> tutaj płyta główna, pamięć, tasiemka do dysku, ewentualnie zasilacz.
> Każdy z tych podzespołów może powodować podobne do opisanych przez
> Ciebie objawów. Płytę i RAM przetestuj programami Prime95 i MemTest86
> (długo), tasiemkę wymień, zasilacz podmień na inny egzemplarz. W
> systemie bym nie kopał, a jeśli już to raczej w sterownikach
> kontrolera dysków.
>
> BTW po nadpisaniu początku partycji systemowej przy braku zgodności z
> 48-bit LBA, już by Ci żaden chkdsk nie pomógł. Powód leży więc gdzieś
> [...]

Stery do chipa zainstalowałem, płyta nowa asus P5P800 zasilacz też nowy,
pamięci również no ale przy pracy 24/24 h coś może nie wytrzymywać
ciągłej pracy - zastanawia mnie jeszcze jednarzecz, czy procesory 2.8
Ghz LGA na FSB 800 tak mocno się grzeją - u mnie temp. sięga 62 stopni,
moim zdaniem to baaardzo dużo, ale morze te LGA tak mają ? choć wątpię,
nie mam innych tego typu procków by to sprawdzić.
pzd.
Qazik