Re: Padająca partycja

Autor: Qazik <dym4_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Jul 2005 - 21:23:02 MET DST

Michal Kawecki napisał(a):

> Sprawdź, czy istnieje w rejestrze klucz EnableBigLBA=1 zgodnie z
> poniższym linkiem:
>
> 305098 - Obsługa 48-bitowego trybu LBA dla dysków ATAPI w systemie
> Windows 2000
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;q305098

Sprawdziłem i niestety ten klucz w rejestrze istnieje, jest instalowany
podczas instalacji systemu z SP4 więc, albo nie do końca Microsoft
uporał się z rozwiązaniem tego problemu w ten sposób albo jest jeszcze
jakaś inna przyczyna - tylko jaka ?
Ktoś ma może jakieś sugestie to bardzo proszę, warto rozpatrzeć
wszystkie, ja swoje na dzień dzisiejszy wyczerpałem.
pzd.
Qazik